Havvakck AyPerisiVeGokPrensininAnnesi doktor bize dedi ki bebek büyüdükçe normla olarak kalpte büyüyor deliğin büyümemesi için beslenmesi lazım size rsv aşısı vurdular mı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Havvakck Hayır vurulmadı. Neden? İnşallah büyümez kapanır. Kac ayda bir kontole gittiniz?
Havvakck AyPerisiVeGokPrensininAnnesi şöyle bizim ki 10 günlükken farkedildi biz medipol de bi profa gidiyoruz ilk 3 ay sürekli gittik kilo alımı oldu ve kapanma başladı şimdi 3 ayda bi gidiyoruz eğer kapanmassa anju olucak bacaktan
Havvakck AyPerisiVeGokPrensininAnnesi RSv diye bi virüs var hiç duydun mu bu kalp hastalarında risk taşıyor devlet karşılıyor ama demeli doktorun gerekli görmedi
tenceretavakuskana AyPerisiVeGokPrensininAnnesi yanlıs hatırlamıyosam ıkı ay sonra kontrolunde bakmıstı doktor tekrar kapanmıs demıstı cok surmemıstı yanı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tenceretavakuskana Ay çok mutlu oldum. 3 aylıkken bizimde kontrolümüz var gittiğimde kapandığını duymak çok istiyorum. 🙏🏻🥲
Bnmdnym1997 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi tanıdığım birininde çocuğunda vardı büyüdükçe kapandı kontrolleri ihmal etmeyin yinede Allah şifa versin
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Havvakck 5 mm de anjio yapıyorlar mı? Vsd masküler miydi teşhisiniz sizinde?
tenceretavakuskana AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ınsallah 🙏🏻☺️Ama endıselenmeyın desekte yaprsınız ama ıcınızı rahat tutun cok karsılasılan ve yızde 90 gecen bı durum bu doktorlarda farkedıyo zaten bende ılk bı panık yapmıstım ama gectı gıttı cok sukur ☺️
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Havvakck Duydun tabiki, ama doktor şuan ki delik olmasını da telaş etmeye gerek yok kapanır dedi. Yinede burada bilgi almak istedim
merhabacanim Havvakck dediğiniZ aşıyı biz oluyoruz ve bildiğim kadarıyla minik delik olanlar kalp hastası olarak geçmediği için onlara uygulanmıyor
Melisa59 AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 3 bebekten 2 su öyle doğuyor canım skinti yapma doğurduğum hastanede ki ilk kontrolü yapan doktor demişti . Sonra kendime prof buldum hem takipini yapıyor genel gelişim hemde o durumdan bahsettim adam onemdemedi bile 3 bebekten 2 si öyle doguyor dedi şuan 9 aylık çok şükür bir skinti yok kapandı
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Melisa59 İçim rahatladı. İbşallah bizimde kontrolde kapandığını duyarız. Sağolun🙏🏻
Havvakck Melisa59 bunların türleri var hanımefendi asd muhtemelen evet o önemsiz ama maalesef vsd şer biraz inatçı oluyo şanslısınız sizinki iyi huylu
Havvakck AyPerisiVeGokPrensininAnnesi anladım canım o zaman sen korkma çünkü biz ilaç kullanıyoruz birde