memrekilic öncelikle çok çok geçmiş olsun sizi çok iyi anlıyorum ama öncelikle siz güçlü olmak zorundasınız çok zorlu bi süreç bizdede 7 mm vsd vardı ilaç falan vermediler ilk başta 20 günde bir sonra ayda bir kontrol 5 aylık anjiyo sonra yine ayda bir kontrol 1 buçuk yaşında anjio 22 aylık açık kalp ameliyatı olduk şimdi iyiyiz çok şükür ama hala kontrol altındayız