Arkadaşlar kalpte üfürüm çıktı yenidoğan bebegimde. Çocuk kardiyolojiye gittik.2,5mmvsd müsküler dedi doktor. Kendi kendine kapanır dedi. 3 ay sonraya kontrol verildi.
Bu tanı konup, kapanan var mı? Ya da büyüyen?
Telaş etmenize gerek yok dedi ama çok gerginim.