skyblue Smy01 uyuduğu için doyasıya emmiyor. Şey gibi düşünün masada çorba var et yemeği var pilav var salata var siz çorbayı içip uyuyosunuz. Bebeğin memede uyuması buna benzer, memede uyuyorsa doymaz. Uyanık tutacaksınız yoksa kilo alamaz.
skyblue Smy01 doyduğunu anlamanın 2 yolu var, bu 2 yolda da bebek uyanık olmalı. Bebek meme ağzındayken emmeyi durduracak ya da tiksinerek memeyi bırakacak. Belki 15 dk da doyar belki 1 saat emer doyar, bu bebekten bebeğe değişen bi süre.
Smy01 Zlyhky11 ay bilmiyorum çokta kafama takıyorum ilk oğlumda hiç sorun yaşamamıştım sütün kalitesizi olabilir mi onu bilmiyorum dil altı bağı var ondan mı acaba bilmiyorum bir hafta geçseydi dr kontrolümüz var
ilkerinannesi Smy01 bebeğim doğduktan 5 gün sonra 400 gram vermişti ödemini atıyor onu da hesaplayın asla mamaya başlamayın sütün yaramıyor gibi saçmalıkları da tınlamayın bol bol emziirn aynı sorunu bende yaşadım bebeğim kilo alamıyordu bir hırs yaptım sürekli emzirdim kilo almaya başladı hatta bu gün aşı yapan ebe nasıl besliyorsan aynen devam dedi sadece anne sütü verin sık emzirin hem sütünüz artar hem kilo alır
Annesiiiii Bence mama ver bak ben doğumdan beri hem mama verdim hem süt hiç hasta olmadı kilosu çok iyi yerinde aç kalırsa hastalanır doktorum mama verebilirsin demişti bana en azından ilk 3 ay ver derim
Annesiiiii Benim ablalarım senin gibi mama vermemek konusunda direndiler bebek 4 kilodan 2 kiloya düştü sütun ilk zamanlar yetmeyebilir sonradan çoğalır o zman bırakırsın bak ben bıraktım mesela ilk zamanlar verdim
Haydinn Smy01 canım aslında ilk aylar daha fazla kilo alımı beklenir benim kızım da doğdu 2900 2700 e düştü ay sonunda 1.400 kg alımı oldu doktor tavsiyesi ile meme mama git mama kötü birşey değil olabildiğince de emzir emzirdikten sonra mama ver sütün artacak inşallah stres yapma 🧿❤️
sedanur4004 Smy01 canım mama kötü birsey değil ki şuan saat başı emmesi lazım ki sarılık olmasın evet biraz az almış. Doktoruna danış gerekirse mama takviyesi yap bebeğinin sağlığı için.
sedanur4004 Smy01 ilk 1 ay neredeyse çoğunluk mama içti bebeğim sütüm çok azdı 1 kilo aldı. Sonra sütüm çoğaldı çok şükür mamayı bıraktık her ay neredeyse 1.5 aldi. Bebeğin için şuan sarılık gibi bir tehlike var belliki doymamış yavrucak lütfen mama takviyesi yap aç kalmasin
Haydinn Smy01 canım oran hiç yapmadım mesela emziriyordum gece uyumuyordu 30 cc yapıyordum memeden sonra doymazsa bi 30 cc daha yapıyordum . Gündüz bol bol emzir gündüz hiç mama vermedim ben gece uyanmak zor olduğu için bi an önce uyusun diye verdim vallahi sağma makinen varsa bi sağ bakalım ne kadar çıkıyor sütün
Pembemandalin Benimde 2850 gram prematüre doğdu ilk hafta sütüm dahi gelmedi sizin dediğiniz gibi sarılık olduk ama sonrasında elimden geldiğince emzirmeye çabaladım sütümü emmedikçe sağdım ki sütüm azalmasına kendine uygun bir sapma makinesi edinin ve sağıp saklayın böylece meme arz talep durumuna geçer ne kadar sağar emzirirsen sütün çoğalır
Almilam07 Smy01 beslenmene dikkat et sütün yağlı değildir canim bol bol protein ve yeşillik tüketmeye çalış tahin ye
Irmakprensesinannesi Smy01 mama öcü deil cnm verdi kilo alsın biraz toparlasin kndini bebeğin sütun için de proteinli kalorili vitaminli şeyler ye iç au iç bol bol rezene iç kalitesi artar sütün ben de meme ve mama gidiyorum kızım emiyorda mama da içiyor