Smy01 1 aylık kontrolünde doktor doğum kilosuna ve hastaneden çıkış kilosuna bakıp. 1 ayda alması gereken kiloyu sana söyleyecek. Eğer yetersiz kilo aldıysa mamaya başla diyecek ya da daha sık emzir takip edelim ona göre mamaya başlarız ya da başlamayız diyecek. Lütfen doktorunuz ne derse onu yapın olur mu şimdilik daha sık emzirmeye çalışın lütfen💕