Mommm_ Üstte kalsın postunuz, umarım hiçbir sıkıntı yoktur kuzunuzda.. Ama yazdıklarınızı okudum maşallah gelişimi iyi görünüyor. Ayrıca bu kafa olayı biraz genetik bir durum sanırım. Benim oğlumunda doğdunda büyüktü kafası hala da büyük yani.. Ki siz bir de erken doğum yapmışsınız boy, kilo olarak belirli bir oran varsa bence sıkıntı yoktur. Umarım güzel sonuçlar alın. Bir de bebeğinizin fotosunu atar mısınız acaba size de uygun olursa çünkü hasta çocukların belli oluyor yüzlerinden