Motheruykusuz24 hiç bir şey söylemiyorlar akşamdan beri bebeğim yeni sakinleşti uyudu ağlamaktan kıpkırmızı oldu morarma döndü hemşire çağırdım bana emzir bisi yok diyo evdeyken bile bu kadar kusmayan çocuk çeşmeden akar gibi kusmayan bebek ağlamayan bebek burda 3 gündür perişan oldu kusma sebebi ile yattık her yediğini cikartiyodu fakat antibiyotik serum hava almasına rağmen durumu daha çok ilerledi bana hala iyi bebek bisi yok diyorlar öksürük olmayan bebeğim öksürükleri başladı anlam veremiyorum bilgi istedim neyi var nedir diye bisi yok diyip gecistiriyolar bu yüzden 1 saat önce sağlık bakanlığına şikayet oluşturdum yarın eşim araştırma hastanesiyle görüşecek oraya sevk isticem burası aşırı sorumsuz ilgisiz çocuğun damar yolundaki serum çıkmış kolu şişmiş serum kola gitmiş bildiğiniz davul gibi oldu haber veriyorum gelsinler hemşireler diye bana damar yolunu kapat yemek molasindayiz sonra gelcez diyor gaz ilacı istiyor doktor acil eşim getiriyor güvenliğe teslim ediyor ilaç bana 1 buçuk saat sonra geliyor o arada ağladığını perişan olduğunu hepsi biliyor görüyor hala yemek almaya gitcek personel o zaman getirir ilacı diyor siz düşünün nasıl sorumsuzlar