Hlyvk Allah razı olsun sizden çok geçmiş olsun aşırı kusma normal değildir yani yediğiniz fazlasını kusma normal ama aşırı kusma midede kaçak olduğu tam gelismedigi için reflu olur fakat reflu demeleri içinde muayene edilip ilaç tedavisine başlanmalı ultrason yapılması gerekiyor mide çıkışına bakılması gerek kaçak olup olmadığına yani bana reflu demişlerdi 30 gün reflu ilacı kullandım 3 gün fayda etti sonra tekrar aynısı oldu bana tekrar çocuk muayene edilince reflusu yok dendi anlam veremiyorum boş yere yenidogan bebeğime 30 gün reflu ilacı vermiş oldum onun bünyesi ne ki ilaç kaldırsın yanlış tedavi sonucu farklı komplikasyonlar gelisebilirdi bebegimde veya alerjik reaksiyon gösterebilirdi bunun hesabını kim verecek kimse o yüzden size tavsiyem benim gibi tek doktorla sınırlı kalmayin sorun sorusturun baktınız doktorunuzun açıklamaları yaptığı tedavi sizi tatmin etmiyor başka doktora gidin yazık günah bebeklerimize onların bünyesi ne ki ilaç kaldırsın daha küçücük mideleri var Rabbım tüm çocukları korusun acil şifalar versin inşallah