secoz ben se aynı bezi kullanıyorum. Prime aldım hala devam etti. Zaten kaka yaptığında hep yıkıyordum, bu sefer çişini d pamuk ve suyla silmeye başladım ıslak mendik kullanmadım geçmedi. Doktor pişik kremini değiştir dedi mustela aldım daha da arttı. Hamazinc ve travazol karıştırdım sağlık ocağı verdi güzel geldi sanki ne bileyim bi azalıyor bi artıyor. Ek gıda dönemi yüzünden de olabilir 🤔