Kızlar bebemin Toto’da pişik oluyor. Sleepy natural bez kullandım pişik oldu bezden diye değiştirdim Mom’da bimin bezini çok övdüler onu denedim oda aynı bezden değil sanırım yarında prima alacağım,
ıslak mendildendir dedi annem onu da değiştirdim. Bebek bakım pamuğuyla siliyorum ama yine de oluyor, bepantol kullandım zeytinyağı sür dediler onu da denedim sızma zeytinyağı kullanıyorum şuan 😂altını kaka yaptığını anladığım an bekletmeden alıyorum çişi de 1 bazen 2 saatte bir alıyorum siz nasıl başa çıkıyorsunuz?