secoz Sleepy kullanıyorum kızımın 3. Ayından beri hiç pişik yapmadı. Yani pişik olduğu durumlar oldu tabi ama bezden değil. Ben sudocrem ve kantaron yağı kullandım ıslak mendillerini yıkayarak kullandım hep. Ama dediğiniz gibi sürekli pişiği varsa doktora gösterin bence alerji belirtisi olabilir diye biliyorum