Genc1prensannesi bende 22 yaşındayım 2 çocuk annesiyim😍oğlum 2 yaşına girecek kızım da 1 yaşına girecek yeni yıldan sonra ama çok zor çok çok zor vallahi yıprandım diyebilirim🤦🏻tabi Allah sağlık sıhhat versin hepimizin evlatlarına ama bence en ideali 4 yaş…en azından diğeri kendi ihtiyaçlarını karşılayabilecek duruma geliyor,bazı şeyleri idrak edecek yaşa geliyor ve bu çok büyük bir kolaylık ama tabiki siz bilirsiniz❤️