Genc1prensannesi Nltka oo Allah yardımcın olsun valla senin ertelemelerinin geçerlilik payı çok yüksekmiş
Senemasilberen Genc1prensannesi eğer yapabilirim diyorsanız düşünebilirsiniz tabiki ama ideal olanı sorduğunuz için söylüyorum bana göre 3_4 yaş 2n ideali
Madensuyu Genc1prensannesi evet, tek bakıyorum o yüzden, henüz eşimden başka kimse 10 dakika bile kucağına alıp da bakmadı, şu an kızım 6 aylık diğeri de 20 aylık
Genc1prensannesi Madensuyu Allah yardımcın olsun bu günler geçincek ikisi birlikte büyümüş olacaklar en azından ❤
Anneyim_anne Genc1prensannesi ilk doğumlar hep tecrübesizlikle can sıkıcı durumlara sebep olabiliyor ama bu hep böyle olucak anlamına gelmiyor. 2.ciler daha kolay ilklere göre tabiki doğum sancısı felan aynı ama daha tecrübeli ve yaptığını biliyorsn
Genc1prensannesi Anneyim_anne ben doğum sancısı çekmedim öyle aman aman bir ağrı hele hiç çekmedim spiral sezaryan oldum ve kafa ağrısı dahi çekmedim 🧿🧿 ama gelin görün ki hep erteliyorum bu 2.cocuk meselesini
Prensescim Genc1prensannesi anam ya bu ülke için yel çocuk yeter bence oan güzle bir gelecek verebilecek misin hersey içinde mi kalacak rısk Allah dan tabi aama bilinçlisin ürememeliii
Anneyim_anne Prensescim Ne alaka ya ne gereksiz bı yorum olmuş. Her doğan çocuk kendi nasibiyle doğar. Rızkı veren Allah. Böyle yorumlarla asıl rızık sahibini görmezden gelmeyin
Haydinn Genc1prensannesi sen ne zaman hazır hissedersen canım daha yaşında genç üstünde baskı olmasın sakın inşallah en doğru zamanda gönlünüzce olur 🙏🥰
Ogullarinaasikanne Genc1prensannesi bence 1.cocuk becerilerini kazanmalı tuvalet yeme icme gibi iki oglumun arasinda 4.5 yas var bu bile beni çokça zorladi inanın.
Goktugdemet Genc1prensannesi tıbbi olarak iki çocuk arası en erken 2 sene en geç 5 sene olmalı demişti doktorum yoksa düşük vs. Gibi bahsettiğiniz sıkıntılı hamilelikler olabiliyormuş kendinizi tam anlamıyla hazır hissettiğinizde yapın derim benim görüşümce