Benim oğlumda 28 aylık olmak üzere yaklaşık 1 senedir aşırı zorluyor onun öncesinde çok zorlanmıyordum. Hep ikinci çocuğu da 4-5 yaşına gelince yaparım derdim, 5-6 ay önce fikrim değişti ve yapmaya karar verdim. Sonra düşünüp bir aydınlanma yaşadım ve Merve otur aşağı zaten çocuk hareketli ve aktif zamanında birde hamile kalıp yeni doğan bebekle ilgilenip neden ilgini bölüyorsun kendini bu kadar kasmana ne gerek var dedim. 25 yaşındayım oğlum 2 yaşında, 28 yaşında hamile kalsam; 30 yaşında 2 çocuk annesi bir çıtır olarak hayatıma devam edebilirim. 🤪 insanın kendini hazır hissetmesi lazım. Her şeyi etraflıca düşünmesi ve ona göre karar vermesi lazım. Eş desteği varsa tadından yenmez. 🥳 hayırlısı olsun hakkınızda inşallah. 🌸