OncedenGurme oyleyse su acı gerçeği paylaşmanın malesef tam da zamanı..
İnsan bir kere anne babası tarafından “yeterince” sevilmedi mi, daha kim onu ne kadar severse sevsin, dolmuyor o boşluk hissi..
Ama ben inanıyorum ki, ‘evlat sevgisi’ bu acı gerçeği bıçak gibi kesiyor eninde sonunda:)