Boranimmm diş çıkarma süreci çok ağrılı olur. Bıngıldak geç kapanabilir, anne sutunde olmadigi için kemik gelişimi daha yavaş ilerleyebilir, ileride başka rahatsızlıklara da yol açabilir canım. Şöyle ki o ilk parayla alıp denedigini bir daha dene yine olursa vermezsin . Denk gelmiş olabilir ki d vitamini bir şey yapmaz. Sağlık ocağı verdiyse kullanabilirsin bence bizimkinde yokmuş vermiyor, ama 4.ayda demir baslayacaklar onu sağlık ocagindakini alma berbat bir tadı var anlatamam(ve genelde kabız,nadiren ishal şeklinde yan etkisi olabiliyormuş) mesela demiri ferrum aldım 2 3 kez kırmızi şekilde kustu sindiremedi. Ben de 7damlaysa 4 bı 3 bı damlattim mesela. Bu şekilde uygulayabilirsin 3damla vereceksin ya d vitaminini sabah 2 akşam 1 ver alışır 3 4 güne de canim