[silindi] Nursena0606 çocuktan çocuğa değişiyor mu acaba ya gerçekten anlamadım. İyi bir doktor bulup iyice sorayım ama inşallah düzelir bir an önce 😥
[silindi] ZKY benim de aklıma bir dondurma geliyor, süt içmeyi peynie yemeyi de bıraktım çünkü. monovit vermişlerdi bize ben de kullanmak istemedim ama bibac ve ocean da böyle ters etki yaptı maalesef
[silindi] Tubina ben de ocean en temiz içerikli diye onu aldım ama bakalım şu gaz sorunu geçsin tekrar deneyim 😥
Rikaa [silindi] yok tahlil degil de ocean bize de agir gelmisti gaz yapiyordu. Doktorunuz size oneririr
[silindi] Tubina çok huzursuzlanınca ben de bilemedim babası da ara vermek istiyor, doktor da pek ilgili değildi daha iyi bir doktor bulana kadar ocean’a devam etcez bakalım
gamzersln Boranimmm şart canım d vitamini çok önemli raşitzmden tut dişleri bile etkiliyor. Gaz sorunu 3-4 ayda geçer ama d vit eksikliğinden ömür boyu sorun çekebilir. Ocean tavsiyemdir. 4. Ayda Demir başlanacak onu da ocean aldık biz.
[silindi] gamzersln ben de kullanmaktan yanayım ama çok huzursuzlanınca da kıyamadım ama dediğiniz gibi diğer durumlar daha önemli
[silindi] Rikaa doktor bibac önerdi ama o da mahvetti çocuğu, ocean daha temiz içerikli diye onu aldık o da huysuzlaştırdı
Boranimmm ZKY Evet verdiler iki gün kullandım çocukta gaz sıkıntısı başladı aglamalar internette baktım d vitamini yapabiliyormus diye bende kullanmayı biraktim
irva Boranimmm Tabiki başla.😊 Biz normal insanların bile kullanması gerek.Zaten 9.ay veya 1 yaş tahliline bakıp doktorlar kesicekse kesiyor kullanmayı.
irva Boranimmm 4.ayda demir ilacı veriliyor.1 yaşına kadar genelde d vitamini de demir ilacı da kullanılıyor canım.Doktor kan tahlili yapıp kendi kesiyor zaten değerler iyiyse.
Boranimmm irva İkisi ayrı mı seymi yani 4 ayda demir ilacı da ekleniyor ikisini ni kullaniyoz 1 yaşına kadar doğru anladim demi😊