Herkese merhaba, oğlum 23 günlük, ilk doktor kontrolüne götürdüğümüzde doktor Bibac marka d vitaminini önerdi biz de aldık kullandık ancak o gün çok huysuzlandı hırçınlaştı çocuğum, sonrasında 1 kez aile hekimliğinin verdiği damlayı kullandık o gün uysaldı hatta güzel de uyudu biz de onun içeriğine güvenmediğimiz ve Bibac’ten memnun kalmadığımız için ocean aldık, dün kullandık ancak bütün gece gazdan kıvranıp durdu oğlum. Bunların hepsi tesadüf mü yoksa d vitamini huzursuzluk mu yapıyor bir türlü anlayamadım. Bibac kullanıp huysuzlandığında doktora sormuştum o da ilaca bağlı bir şey olduğunu düşünmüyorum demişti. Bir de dün akşam biraz dondurma yedim onun da gaz etkisi olmuş olabilir mi bilenler yaşayanlar var mı acaba?