Boranimmm Demetslt Ben hiç demir ilacı kullanmadım doktor yazmadı burda onun iyi olduğunu duydum aldım şimdi kullanılmıyor mu
Demetslt Boranimmm ilk 10 gunden itibaren d vitamini kullanılıyor. 4. Ayda demire başlanıyor. 4. Ay asisinda sağlık ocağı verecektir muhtemelen. Daha başlamayın erken. Emzirdikten sonra veriyorum
Mihriban36 [silindi] benim bebegim 3 aylik hala her gun yeni bi huy cikiyor atak haftalari var 5 _12 bilmem kac kac diye ilerliyor
[silindi] Mihriban36 muhtemelen bebeğimin yaşadığı da ataktı ama bakalım inşallah diğer ataklar da daha kolay geçer
Syyyy Hazal_170721 devletin verdiği d vitaminin içeriği temiz değil. Çok katlı maddesi olduğu çıkmıştı