Mustafaras0906 valla ben de en başından Sezeryan istedim 😂 herkes normal daha iyi vs de se de özellikle eşimin tarafı ben kararlıydım zaten de acil sezeryana alınmıştım doktorum normal doğuramazmışsın zaten demişti artık beni ameliyat ederken ne gördüyse 😂birde o kadar güzel geçtiki iyi ki diyorum , sancı falan kaldırabilcek bi kadın değilim canım çok tatlıdır 😂😂 sizin de kararınız her ne olursa olsun sağlıcakla kavuşun doğumunuz çok çok güzel geçsin Allah yardımcınız olsun 🥰