Mustafaras0906 Kimin duasını aldım bilmiyorum ama bin şükür su gibi geldi oğlum. Evde tv karşısında uzanırken ilk sancımın başlamasıyla, oğlumu kucağıma almam arasında sadece 1 saat 44 dk var :) Bu arada da evde suyum geldi, duşumu aldım, çantamdaki eksikleri koyup hastaneye gittik 9 cm açılmam olmuş, üzerimdeki elbiseyi çıkartmadan doğuma aldılar açılmaya bakar bakmaz :) Epidurale de vaktim kalmamış haliyle. Ki ben etkisi geçerse tekrar epidural yapın, dayanamadığım an direkt sezaryene alın diye doktoruma elli kere tembih etmiştim her kontrolümde, o kadar korkuyordum. Çok şükür ki korktuğun gibi olmadı hiç. Her hamile gördüğümde en az benimki kadar kolay ve ağrısız bir doğum yasaması için dua ederim 🤲 Yine olsa yine gidişata göre hareket ederdim ama tekrar doğum yapmayacağım için o defter kapandı bende :)