Ben 2 saat sancı çektim 5 dkda doğurdum. Gerçekten kolay bir doğum oldu. Ama kuzenim de normal doğum yaptı çok zorlandı. 2 kuzenim de sezeryan oldu biri çok rahattı biri çok sorun yaşadı. Yani doğum kişiye göre değişiyor. Biri çok rahat biri çok zor diyemem. Anne ve bebek sağlığı için hangisi iyiyse o olsun. Bir şeyler olsun diye zorlayınca sıkıntı oluyor ben bunu gördüm.