Mustafaras0906 mecburi sezeryana alındım bebegin mekonyumunu yuttuğu için, 12 gün yoğun bakımda kaldı. Sezeryan çok zor bana göre hele sizde yaptılar mi bilmiyorum ama afedersiniz içindeki kirli kan çıksın diye karnıma bastırdılar 2 kere.. Bağırmam 600 kimden duyulmuştur.. O beni çok korkuttu. Hele bide ayağa kalkması cok zor geçti benim için. Bilmiyorum belki de bebeğimi göremeyip yanımda olmadığı için zor geçti bilmiyorum. Zaten sütün gelmesi pompayla çek baba çek 3 4 gün sonra süt gelmeye başladı yeteri kadar.. Şuan Rabbim bilir iyisini de 2.cocuk benim için çok korku verici pskolojim hala düzelmiş değil Rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin