Mustafaras0906 İkisininde kendine göre artıları ve eskileri var önemli olan anne ve bebeğin sağlığı doğum şekline takılmamak gerekiyor. Suyum gelipte 12 saat sancı çektim sancılarımın arası 1 dakikaya inmişti doktorum bunca sürede bu sancıya açılman olsaydı iki tane doğurmuştun dedi. Hem açılma 2 cm de kaldığı için hemde bebeğim kanala doğru ilk elini uzattığı için 12 saatin sonunda sezaryene döndük. Evet dikişi, özellikle ilk ayağa kalkması, yatıp kalkması zor ama önemli olan sağlıkla birbirimize kavuşmamız♥️ Allah nasip ederde 4-5 sene sonra bir kardeşi olursa belki o da normal doğum olur kim bilir🙏🏻