Mustafaras0906 36. Haftada evde uzanmış televizyon izlerken pıt dıye suyum patladı 😊akşam 9 buçukta koştur koştur hastaneye gittik ilk epidural normal doğum istedim sabaha kadar kasılmalar sancılar çektım 12 saatin sonunda sadece 4 cm açılmam vardı ben o 4 cm e kadar zor dayandım epidural vurulmak istedim dayanamadım doktorumda vurmak istemedi 7-8 cm açıldıktan sonra vurabilirim dedi bende o kadar dayanamam diyip sezeryan istedim .. yani en azından denedim ama olmadı suyum birden patladığı İçin aşırı sancı ve kasılmam vardı ben dayanamadım öyle adet sancısı gibi falan mümkün değil, sezeryandan memnunum şimdiki aklım olsa hiç o sancıyı çekmezdim