10 saatlik normal doğumdan acil sezaryana alındım… Acilmam uzun sürdü , ve bu esnada acilmam hizlansin diye suni sancı artı suyum patlatildi ama ben sancılarimi kontrol edebildim , lakin 10 saatte her açılmama bakıldığında öldüm öldüm dirildim çok kötüydü , hatta doktorum da insanlar sanciya dayanamiyor sen açılmana bakilmasina demişti… Lakin son aşamada bebeğimin kalp atışı düşmeye başladı ve meğer kordonu kısa olduğu için acilmam geç olmuş ve bebeğim çıkamamış… Her ikisininde yaşamış biri olarak , psikolojik açıdan sezaryan daha kolay , ama acı eşiği olarak normal doğum zor gibi ama sonra hicbirsey olmamış gibi ağrı sızı olmuyor… Normal doğumu çok istemiştim , nasıp olmadı ama eğer kordon kısalığı problemi olmasaydı dogurabilirdim ve sonrasında sezaryan kadar acı çekmemiş olurdum…