@Guzelkiz atopik dermatit yani egzama gibi duruyor. İki oğlumda da oldu, sabun veya sampuan artırabilir. Bu alerjiye uygun sampuan kullanmanızı öneririm. Mustela kullanıyorum hafifletiyor ama tam gecirmiyor yanağında var benim de. Kortizonlu krem gecırıyor ancak doktorlar önermiyor zararı olabilir diye. Danısmadan doktora asla sürmeyin . Bazen hemen bitiyor İlk oğlumda bırkac ayda gecmisti kortızonlu krem kullanmıştım cok az simdi de 2 aydır var Mustela suruyorum sabah aksam. Acil şifalar