Emerken oluşan kırmızılık daha farklı oluyor nokta nokta kırmızı oluyor ve geçiyor. Öpmekten dolayı mı bilmiyorum ama bu onunla oluşan bi kırmızılık da değil bu bir cilt problemi. Zamanla geçeceği ıcın üzerinde cok durup uzulmenıze gerek yok. Takıp etmek krem sürmek gerek artabilir . Bebeğe huzursuzluk verebileceğini söylemiş doktoru arkadaşıma . Bizde olmadı