Guzelkiz kusuyor mu ? Benim kızımda da vardı 40 ı çıktıktan sonra çıkmaya başlamıştı ve biz kusmasina bağlamıştık aşırı derecede kusuyo. Bephanthol kullandık sabah akşam kundak yapıp sürdüm yüzünü temizleyip geçti.sağlık ocağı hemşiresi büyüdüğü için olur demişti kusması asitli ise olur demisti kremi önermişti. Öpmuyodu kimse benim yanımda bide ben yokken de öpmezler yuzu oyleyken öpülmeden değildi bizimki.