Asl90 hımm. Emsandan çok memnun kalanlar olmuş ama, modeller farklıdır belki. Kafam karıştı epey 🤔 jumboya bakmıştım aylar önce, ona da bakacağım, diğer yazdıklarınızı da not alayım. Taban kalınlığı kötü sanırım bendeki modellerin. Süt kaynatıyorum sürekli dibini yakıyor, kısık ateşte de harlı ateşte de durum aynı. Çok teşekkür ediyorum, bunlara da bakacağım inşallah