Metehan123 belki modelden kaynaklı bilemiyorum. Sanki dokusuna yağ işlemiş gibi lekelendi hepsi zamanla. Bir de ciddi anlamda ısı dağıtım sorunu var, en çok süt kaynatırken zorlandım, muhakkak ya yanıyor, ya da aşırı dibini tutuyor. Tertemiz kaynatabildiğim tek bir sefer yok. Hor kullanmıyorum, ya da harlı ya da kısık ateş kullanımına dikkat ediyorum ama maalesef hiç işe yaramıyor. Çok pişmanım ben. 😔