Nhlks benşm de aynı şekilde oldu sezaryen oldum ben o an mioom ameliyatında oldum onun derdine düşüldü ne bi fotoğrafım var ne de kucağıma alabildim o an bi yüzünü gösterdiler anlık bir de eşim de girmişti doğuma neden sen çekmedin diyorum o an o mu aklımızda diyo nerdeyse bebek kadar miyom alındı ama içimde kaldı bi daha çocuğum olursa kucağıma almak istiyorum k an