Genel anestezi oldum o an ben bayginken koyup fotograf cekmisler.
Cok üzülmüştüm doğduğu anı göremice sesinu duyamicam diye ama cok şükür hemen kendime geldm kucagima verdiler ten temasi da yaptık zaten tem temasini abbartmisiz hala üstümde 16 ay oldu 😁