Normal doğum yapalı 2,5 ay oldu fakat hala içimde uktedir. İlk doğduğu anda kucağıma vermedi doktorum öpüp koklayamadım sadece yanağıma yüzünü değdirip götürmüşlerdi bebeğimi. Keşke o an aklıma gelseydi kucağıma verin deseydim keşke bir fotoğrafımız olsaydı o an. Sağlık olsun tabiki de🙏
ama sanırım bu içimde hep ukte kalıcak🙁