MeteNaz kızım 4 gün boyunca ateşlendi dediğimiz gibi ilaç verince bir tık düşüyor sonra yine yükseliyor du 3. Gün doktora gittik influenza testi kan tahlili yaptılar serum taktılar üst solunum yolu enfeksiyonu varmış çok fazla hemen antibiyotik başladı ateşi iki gün daha devam eder sonra gecmesse tekrar gelin dedi çok şükür ikinci gün ateşi düştü bizde perişan olmuştuk çok zor Rabbim şifa versin çok geçmiş olsun