Annesirintugceuzun MeteNaz Augmentin-bid fort verdi. Kızımın ateşi kesinlikle düşmüyor. Domuz gribi olduğunu düşünüyorum. Doktor yarın gelin test yapalım dedi. 🤦🏻♀️
Annesirintugceuzun MeteNaz Gittik domuz gribi testi de negatif çıktı. 🤦🏻♀️ Delireceğim. El ayak ağız hastalığı olabilirmiş. Pazartesiye kadar takip edeceğim bakalım. 😢 siz nasıl oldunuz?
MeteNaz Annesirintugceuzun inşallah hemen iyileşir. Bizde boğaz ağrısı hırıltı öksürük kusma burun akıntısı ne ararsan var şuan inşallah toparlanacağız. Yavrum ilk defa antibiyotik kullanmak zorunda kaldı. Çok üzülüyorum
Annesirintugceuzun MeteNaz En azından çaresi var böyle düşünün. Çok üzücü bir durum ancak geçecek Allah ın izniyle 🤲🏻
MeteNaz Annesirintugceuzun aynen canım buna şükür RaBbim dermansız dert vermesin. Tüm çocuklara şifa versin.