MeteNaz 38 derece ateşten korkmayın lütfen. Bnm oğlum 39 .1 e çıkıyor ben öyle alnına bez koyuyorum. Düzenli olarak ateş düşürücüsünü veriyorum. Ateş olması iyidir. Vücuttaki mikropları öldürür. 38.5 uğu geçmediği sürece sakin kalablirsiniz bnce. Bu güne kadar 1 kere bile antibiyotik kullanmadık .. ateş düşürücü dışında hiçbişey kullanmadık. Enfeksiyon var ise ancak antibiyotik verilir. Virüsler de antibiyotik reçete etmezler diye biliyorum. Eğer 3 gün ateş düşmezse o zaman enfeksiyon varlığı olabilir. Tabiki siz anne olarak daha iyi blir daha doğru haraket edersiniz. Bunlar benm düşüncem