halamidagakaldirmislar Ben 1 kez yaptım bayıldım yakın zamanda tekrar yapıcam. 🥰 ev yapımı da bence dışarıda satılanlar gibi güzel oluyor. Yukarıda biri keçi sütlü demiş o nasıldır bilemiyorum onu tatmadım denemedim hiç 🙂
Wolverine minikyavrumm belki stoğu kalmamıştır hangi sehirdesiniz? Sanal markette bazen stok kalmıyor çünkü, Hepsiburada da oluyor oraya baktınız mı ?
minikyavrumm Wolverine bayburttayim hepsiburada trendyol gibi yerlerden gıda türü bisey hiç almadım ya nasıl bisey gelir diye bilmiyorum aslında yorumlardan yola çıkarak alınabilir
Wolverine minikyavrumm deneyebilirsiniz bence 🤗 ben alıyorum internetten de gıda ürünü sorun yaşamadım daha.
fistikli_gaymakli_baklava BezduuuUMmmmmmmm 2 gün önce yaptım mükemmel diyebilirim tadı sütlü karamelli bonbon şeker gibi ama yapılışı zahmetli bir buçuk saatten fazla zaman gerekiyor sabır işi ama yapabilirsiniz de çok lezzetli
minikyavrumm Blackcloud evet Allah tan evin içi sıcak şükür çok gezmeyi seven biri değilim zorlamıyor beni soğuğu dışında
fistikli_gaymakli_baklava BezduuuUMmmmmmmm Taeifinde bir çay kaşığı kabartma yazio ilkinde tutturamamistim ikinci de bir tatli kaşığı koydum o şekilde çok güzel tuttu
25moonlight2021 BezduuuUMmmmmmmm tadı çok güzel karamelin Bi tık hafif hali. Ama nasıl yapıldığını bilmiyorum. Bende bekleyeyim
fistikli_gaymakli_baklava 25moonlight2021 1 litre süt 1 su bardağı şeker 1 çay kaşığı silme kabartma tozu eğer çok şekerli sevmiorsanjz şekeri azaltabilirsiniz biraz şeker sütü tencereye koyun kaynadıktan sonra ocağı kısık ateşe getirin kabartma tozu koyun kabarıyor sürekli karıştırın kabarıklık inio sonra ara ara karıştırın kıvam alana kadar ocaktan almayın kaynadıktan sonra 1 saat kirbes dk da oldu benimki
Ipegim BezduuuUMmmmmmmm şekerli donmuş süt 😊 bi çilek reçeli değil ayva ya da vişne değil bence değmez