BezduuuUMmmmmmmm valla süt reçelini ben kendim yapmadım ama Mado’nun bi süt reçeli var böylr kücük şişede satılıyor boyutuna göre biraz pahalı ben oğluma ekmekle vermek için bide merak ettiğim için aldım okadar güzeldi ki anlatamam güzelliğini oğlumda cok sevmişti kaç zamandır aklımda gidersem yine alırım 😅 bence sizde bi deneyin heryerde ki aynı olur mu bilmem onların kendi üretimiydi kahvaltı da vs veriyorlar