esrefiMahlukatAnasi BezduuuUMmmmmmmm sütlü bonbom şekerler olurdu eskiden, bayramlarda alınırdı. Onu andırıyor tadı. Ben ds birkaç ay önce ilk kez yedim, çok hoşuma gitti ☺️
Toprakaren BezduuuUMmmmmmmm okadar güzel bisey ki bak canm istedi bu saatte evde yapicam bi ara denemedim ama dışarda yedimcok begendim
Yasinahmet BezduuuUMmmmmmmm tadi cok ama cok guzel amaaa kendiniz yapmaya degmez . Hazir alin inanim ayni kapiya cikar sutuydu 1-2 saat kaynamasiydi sekeritdi derken epeyi zahmetli bi sey