Habibe08 UcuBulunamayanBant 3 ayliksa normal yapmamasi oglum gece yarim litre sut iciyo daha cok hatta😂😂
Eymen21 Habibe08 doğadan olanı kullanıyorum şuanlık memnunum sadece külot bez denemiştim kalıbı küçük ondan memnun kalmadım
ilkbahar Habibe08 sleepy kullanıyorum stoklamıştım daha bitmedi sonra ben de başka seçenekleri değerlendircem bakalım 🙆♀️
Mrv_Kml_Ygz Bende sleepy bio kullanıyordum o bile pahalandı 😕 bende canbebe yi merak ediyorum nasıl acaba
Aloneeee Habibe08 önlem güzel bez sleepy ve önlem ikisini de kullanıyorum hangisi indirimdeyse 😂 önlem sleepy e göre biraz daha kalın ama dokusu yumuşak
Habibe08 Aloneeee sleepy i bedava verseler almam artik gece bezini bile aldım lavanta yagli olanı oda sızdırdı
cnsgrn Habibe08 trendyol sadece internet digerlerinin magazasi var. Benim evime yakin ebebek var ordan alyrm
Gmomboys Habibe08 bezleri paketten çıkarınca iyice esnetiyor musunuz?bi de bantlarken iki parmağım girecek kadar esnejlik payı bırakıyorum öyle yaptıgımdan beri sorun yaşamadım bi dönem belden kakalar çıktı ama geçti