Gmomboys Habibe08 ay hepsi aynı neredeyse.ama molfix yarın a101 e kamp geliyor .ben sleepy ve molfix(sleepy önceliğim) diğer market bezlerini de denedim sızdırdı ve pişirdi.ebebekte canbebe uygun suanda bi de onu deneyin isterseniz
cnsgrn Habibe08 trendyol sadece internet digerlerinin magazasi var. Benim evime yakin ebebek var ordan alyrm
Gmomboys Habibe08 bezleri paketten çıkarınca iyice esnetiyor musunuz?bi de bantlarken iki parmağım girecek kadar esnejlik payı bırakıyorum öyle yaptıgımdan beri sorun yaşamadım bi dönem belden kakalar çıktı ama geçti
Gmomboys Habibe08 beden farkı yüzünden sanırım biz 4 kullanıyoruz1.2 tl ye geliyor bu zamlarda uygun 1.2..bikaç hafta once 70kurustan almıştık.Allah hepimize kolaylık versin
Habibe08 Gmomboys bizim beden 6 ve suan en uygunu tanesi 2 tl 98 kuruşa aldigimi biliyorum yine ayni bedeni saka gibi ya
Habibe08 Molfixden vazgecmemeye karar verdim önlem botanika denedim cocugun altini acmayi unuttum bi actim bildigin bezdeki pamuk kaymis sadece kagit givi duruyodu surda en fazla 6 ay daha kullancam zaten onun icinde birakmicam vazgeçtim hepinzie tesekkurler