Deletedmom626372 bence uyaran eksikliği benim oğlum 18.5 aylık ve 1 ay öncesine kadar otizm konusuna çok yoğunlaştık bende çocuğuma asla tv izletmem diyen annelerdendim 12 aya kadar sıfır ekrandı kelimeleri az az vardı daha sonra hastalıklar misafirlikler derken tv ile çok zaman geçirdiği olmuştu malesef ama yinede babası ve ben çok ilgileniyorduk o halde oğlum adına nadir tepki veriyordu komut asla almıyordu, kanat çırpması vardı , kelimelerin bazıları unutulmuştu ama göz temasımız çok iyidi, oyunlarını gerektiği gibi oynuyordı puzzle yapboz falan yapıyor..eşimin arkadaşı otizmli çocuklarla ilgileniyor olumsuzlukları detaylı anlattık ve otizm olmadığını söyledi tabi doktora da götürdük aynı şekilde yok dedi çocuğa zaman verin tv yi de kapatın dedi şuan 19. Aya yaklaşıyoruz çok yoğun ilgiyle çok farklılıklar gördük kitaptaki hayvanları ben deyince tekrar ediyor, komut almaya başladı isme tepki var çok değişti 2 3 ay tv izledi ama ne kadar etkilemiş yavrumu bence sizinki de öyle bizim belirtiler sizinkinden Fazlaymış ben otizm olduğunu düşünmüyorum benim fikrim tabi ..