Ecosko 😀😀 kahkaha attım ama hak verdiğim için . Şu sonda ki kes kelimesi beni samimiyetinle silkeledi resmen. Çok haklısın bazen isyan edesim geliyor . Valla gece zor uyutuyorum sabah gözümü açıyorum bütün ev iş diye bağırıyor yapma yapma 2 gün yapmazsın . Bir yandan kızıma yetmeye çalışıyorum ki o 3 ayı ben bilirim bir gün resmen ağlaya ağlaya doktora götürdüm allahım insan ne kadar insana ihtiyaç duyuyormuş diyerek. Hasta oldum elim kolum kalkmıyor ama yemek bekleyen bir çocuk ilgi bekleyen bir çocuk az dinlenip toparlanayım diye koydum tv karşısına. Annelik çok zor hem her şeyin üstesinden gel hem kendini suçla çok yük yükleniyor bizlere sanırım bunlar beni bu kadar etkiledi. Siz de çok sağolun gerçekten rahatlattınız ☺️🌸🌸