Ladyofdark maymay Herkes benim gibiymiş meğer 🙊 ben bugün cesaretlendim biraz tecburebeli annelere teşekkürler 🌸🎈
Ladyofdark SelimSongur Icirdim de işte hep kan ter içinde 🙊 emzirirken de çok çektim bu durumdan hep söylediğiniz gibi yapıyodum duzeliyodu ama o düzelene kadar benim kalp 🤦🏼♀️
Ladyofdark Selmaas Evet yeni tatları denemesini seyretmek çok keyifli olur kesinlikle 😍 ama işte yedirmek benim cekincem 🙊
reinamm Ladyofdark ben vitmadan alacm bazı şeyler. Bisküvi falan kendim yapacm bide tarif kitabı alacğm. Ama tabi tereddütteym yine😒 ya yemezse. Çok zorlarsa diye
Kturna Ladyofdark canım püre yaptığın için olmuyor birsey şükür sebzelerine 2 3 damla zeytinyağı koy ki daha kolay kaysın sen de rahat yedirmiş olursun hem kabız da olmaz 🥰
green Boğazına kaçar diye hiç bir zaman korkum yoktu buraya girdim okudum boğazına kaçar korkum oldu.Aşkolsun kızlar çok kötüsünüz
Aslii123 Ladyofdark ayniyiz hala boğazında kalıyormu bizim 10 gün sonra 3 aylik olucaz beni emerken bile tıkanıyor tukurugunden bile boguluyor
IrmakDuygu Ladyofdark tek tavsiyem çok fazla blendır kullanmamanız.. zor bir süreç evet ama buda geçiyor bebeğiniz öğreniyor bizi zorlasa da bu durum öğreniyorlar.