KaSeAy
Ben de emzirirken tazyikli geliyordu hep kaçıyordu boğazına sonra meme reddi ve sütümün kesilmesi derken biberon vermek zorunda kaldım alışana kadar biberonla vermeye kalbim çarpıyordu mama saati geldiğinde😑 şimdi öyle anlatınca siz içim rahatladı 🙏🏻 çok iştahlı gözüküyor zaten biz yerken ağzını sapırdatıyor kaşıkla surup falan verdiğimde cok cok emiyo kaşığı 🙊 bugün de erteledim bakalım yarın başlarım artık bakalım nasıl geçecek ilk tadım günümüz 😳