Ladyofdark canım ben hazır toz yoğurt mayası aldım ondan yaptım 3 gümde bir mayaladım ama küçük küçük kavanozlara mayaladım her öğünde birini açıp yiyordu. Büyük tencere yapacaksan temiz kaşıkla üzerini sıyıra sıyıra al sulanırsa suyunu da içir çok faydalı. 1 kilo sütü kaynat iyice karıştır havalandır ılınmaya bırak ama çok ılık veya sıcak olmasın bunu da serçe parmağınla test edebilirsin. Sütün içine sok parmağını 8’e kadar say eğer parmağın dayanabiliyorsa istediğin kıvam budur. Yada derece al en basiti 😂 1 kilo süte 1 çorba kaşığı yoğurt ile de maya yapabilirsin ben dediğim gibi toz maya kullandım çok lezzetli oldu başka yoğurt ile tutturamadım. Sonra sıkıca kapat üzerini sar bir gece beklesin ya da fırına koy en havasız muhafaza yer orası. Sabaha taş gibi yoğurt olur 🙏🙏🙏