TospikOglusum merhaba 😊salı günü olduk erkenden çağırmıştı ben de aradım bir hafta içinde müsait olunca getirebilirsiniz dedi,23 Haziran doğumlu kızım,2 kol ve bir ağızdan damla,sol kolundaki kızarıklık var dağılmış bir sekilde oval, soğuk uygularsanız dedi kızarıklık şişlik olursa diye,ateş çıkmadı şükür, inşallah çıkmaz,bıngıldak kapanmış miydi sizin,