TospikOglusum 5 aylıkken birden nöbet geçirmeye başladı. Zaten anlıyorsunuz nasıl bişey olduğunu. Hemen tedaviye başlandı, çok şükür 1 ayda nöbetler durdu, şu an 18 aylık olmak üzere işte, tek ilaçla düştük, nöbetsiz 2 sene olunca ilacını kesecek ve hayatımızdan çıkacak inşallah