TospikOglusum bizim hep gününü doldurunca yazdı hemşire aşı kartına mesela 1 yaş aşılarına doğum gününün ertesi günü gelin 6 ayında da öyle yazdı o yüzden söyledim cnm endişelenme demekki sakıncası yok ki hemşire yazmış. İstersen kibarca daha 1 haftası var tam 18 ayı dolmadı ama bir sakıncası olmaz dimi diye bir sorarsın o kontorllerini yaparken.